Preco ja????!!!!!

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 17:10:51 CET 2019

Ale ten posledni prispevek byl o nahrade.   O prime nahrade - ktera
neexistuje.
Samozrejme je dnes mnohem lepsi zakladna, nez pred  30 lety a ano , daji se
konstruovat zarizeni s mnohem lepsimi parametry. To bezesporu.
V mem pripade slo o nahradu diod do kruhoveho smesovace v prijimaci ROB80
pro radiovy orientacni beh.
To je pravda inkurant nicmene nic moderniho tam nefungovalo.
A ta GAZ51 nema v tomto smeru nahradu.
 I kdyz pravda ,  nasel jsem parametrove  lepsi diodu - do nejake merici
hlavy HP merice vykonu. Asi za 80EUR :-)

Muselo by se to predelat a zvysit vykon injekce, aby to pracovalo se
soucasnymi diodami.

Stejne to je s takovými jednoduchými obvody jako je tento:
https://www.qsl.net/g3oou/simplerfdetectors.html
Germaniová dioda v tomto zapojeni nema co se tyce citlivosti zadnou
nahradu. I když se uz nevyrabi.

Ano, mohu to cele nahradit vf zesilovačem a detektor za to  a  pak uz na
detekci tak  nezalezi.