Preco ja????!!!!!

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 16 16:02:15 CET 2019

ale no... sme na technickej konferencii. Jedna vec je nostalgia a
neochota akceptovat akykolvek pokrok, lebo takto som to vzdy robil a
preco by som to mal robit inak. Druha vec su technicke parametre.

Z nejakeho "zahadneho" dovodu sa germaniove hrotove diody v elektronike
nepouzivaju uz takych mozno 50 rokov. Ani v spotrebnej, ani v
priemyselnej, ani v spickovych meracich pristrojoch. Keby boli take
skvele a nenahraditelne tak by to tak zrejme nebolo...

Prijimace aj vsetky ostatne obvody sa daju postavit s neporovnatelne
lepsimi parametrami s pouzitim modernych suciastok, akurat treba vediet
ako ich pouzivat :-)

b.