Preco ja????!!!!!

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 17 12:01:25 CET 2019

[preposielam]

Ahoj,

bol som naozaj zvedavy, ze cim tie detekcne diody nahradzujes... Ale
asi ulohou a zadanim bolo urobit si resers dostupnych suciastok,
zistit kto od koho berie rozumy, a ktory student je ako velmi poctivy
ci nadany a hlavne kam patri... :)

A ano, ked som svojho casu studoval aj ja, vzdy som sa divil, ze aki
mudri a genialni su ti inzinieri a asistenti... A dnes, po 25 rokoch,
ked su on-line vsetky app. poznamky a datasheety, tak viem, ze
nerobili nic ine, len ich suchoparne kopirovali a obcas trochu
poupravili.

A.

ale no... sme na technickej konferencii. Jedna vec je nostalgia a
neochota akceptovat akykolvek pokrok, lebo takto som to vzdy robil a
preco by som to mal robit inak. Druha vec su technicke parametre.

Z nejakeho "zahadneho" dovodu sa germaniove hrotove diody v elektronike
nepouzivaju uz takych mozno 50 rokov. Ani v spotrebnej, ani v
priemyselnej, ani v spickovych meracich pristrojoch. Keby boli take
skvele a nenahraditelne tak by to tak zrejme nebolo...

Prijimace aj vsetky ostatne obvody sa daju postavit s neporovnatelne
lepsimi parametrami s pouzitim modernych suciastok, akurat treba vediet
ako ich pouzivat :-)

b.