Re: OT: Čtečka knih

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 16 10:03:59 CET 2019

Nedávno jsem tu psal, švagrová má nový PocketBook 627, displej praskl
údajně sám, nijak mu nepomohla. Dotyková plocha byla OK, praskl displej
pod ní. Když jsem viděl jak je to mechanicky udělané, divím se, že to
vůbec něco vydrží. Jak to dělají tenké, tak celá čtečka je vlastně
displej + velmi tenký plastový rámeček a vzadu kryt. Cena byla snad
50-60 USD na Ali.

Martin Hanek