RE: OT: Čtečka knih

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 16 09:52:50 CET 2019

Za mě taky Kindle. Určitě variantu s podsvícením, nevím, jestli ještě něco
dělají bez. Nově taky mají v nabídce voděodolnou verzi, hodí se třeba do
vany nebo k bazénu nebo prostě na zahradu, když zaprší, tak to nevadí.
PocketBook jsem kupoval a už bych nikdy nekoupil, sice má lepší cenu, ale
míň mechanicky vydrží, u maličko horšího zacházení hodně rychle odejde
displej (měnil jsem takto tři čtečky). Náhradní díly stojí naprostý nesmysl
v ceně téměř nového zařízení.
Největší škoda je, že už proběhl Black Friday u Amazonu, tam je Kindle
vždycky za citelně lepší cenu, než je jakákoliv nabídka u nás.

Bohužel s tím nemám