RE: Čtečka knih

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Prosinec 16 09:44:21 CET 2019

Já mám už asi 3 roky PocketBook a jsem velmi spokojen. Dělají ho i s velkým
displejem. Vybral jsem ho právě s ohledem na to, že umí velké množství
formátů a není závislý na ničem dalším. Prostě ho připojíte k PC, objeví se
jako disk a nahrajete si tam co chcete. Má velmi kvalitní dotykový displej,
čte se z něj perfektně. Už taky blbě vidím, takže je fajn že si tam můžete
zvětšit písmo jak potřebujete a stránka se podle toho přeformátuje. To ovšem
funguje jen u formátů elektronických knih. Bohužel ne u PDF.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Sunday, December 15, 2019 9:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Čtečka knih

Dobrý den,

Dcera se rozhodla, že by se jí hodila čtečka knih (a mě asi také :-) )
Bohužel s tím nemám žádné zkušenosti, a jak jsem se díval na internet, tak
se v tom vůbec neorientuju.
Dokážete mi něco poradit? Hlavně jde asi o to, aby do toho šlo nahrát knihy
z PC. Co jsem částečně pochopil, tak do některých čteček jdou jenom nahrávat
knihy z určitých serverů, a jenom za peníze.
Já bych asi preferoval co největší displej, dceři je to jedno, nepotřebuje
na čtení brýle :-)
Děkuji za rady.

S pozdravem,

--