RE: OT: Čtečka knih

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 16 10:23:40 CET 2019

Syn měl taky čtečku PocketBook. Už je to docela dlouho. Vůbec ji nepoužíval, jednalo se opravdu o jednotky použití. Pak dlouho ležela někde v šuplíku. A potom sám od sebe praskl displej. Nikdo s ní nic nedělal, nikdo ji nikam nenosil. Prostě sám od sebe praskl. A zrovna nedávno jsme se s manželkou bavili o čtečkách a ona říkala, že někde četla, že displeje na čtečkách PockeBook hodně praskají. Nevím, co je na tom pravdy.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Monday, December 16, 2019 10:04 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Čtečka knih

Nedávno jsem tu psal, švagrová má nový PocketBook 627, displej praskl
údajně sám, nijak mu nepomohla. Dotyková plocha byla OK, praskl displej
pod ní. Když jsem viděl jak je to mechanicky udělané, divím se, že to
vůbec něco vydrží. Jak to dělají tenké, tak celá čtečka je vlastně
displej + velmi tenký plastový rámeček a vzadu kryt. Cena byla snad
50-60 USD na Ali.

Martin Hanek