Re: OT: Čtečka knih

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Prosinec 16 09:35:16 CET 2019

Dobrý den,

Já jsem čtečku už v ruce měl, a proto ji chci koupit. Na tabletu jsem
zkoušel číst knížku, a dlouho jsem to nevydržel. Text na čtečce vypadá
opravdu jako text natištěný na papíře, takže se to oproti displeji čte
asi o 1000% lépe i bez brýlí. A nebolí od toho oči.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /