Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...
Jindrich Fucik
fulda na seznam.cz
Pátek Prosinec 13 08:39:09 CET 2019
Jen tak pragmaticky - přece musí být dohledatelné, KDO tu zásilku potvrdil jako doručenou. To bude jedna konkrétní osoba. Ta osoba bude pravděpodobně zastihnutelná na poště, tak bych se pokusil jí vyhledat a konfrontovat přímo. Třeba jak se jí povedlo nacpat zásilku do schránky a tak.
Můj osobní odhad je, že se jí to nepovedlo, ale konec pracovní doby se blížil, tak zásilku šoupla pod stůl s tím, že to zkusí později a to později ještě nenastalo, protože toho má hodně a má malej plat.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 12. 2019 19:56:30
Předmět: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...
Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor, v zápětí byl tracking "kompletní":Successful delivery
2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]
The consignment is being delivered.
Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku )
Jak to řešit? Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat doporučeně. Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...
Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list