Fwd: Vymena CPU na PC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 12 14:38:25 CET 2019

[preposielam]

Dobry den,

dovolil by som si zareagovat na tuto Vasu poznamku

"PC je vytizeno minimanle, na grafech 4 vlakna jsou na 100% az pri te
kompilaci MPLABX, parametr -j4 pozuzivam a nestaci to tech 50 sekund je
dost, zvlaste kdyz se projekt zkousi a ladi."

Chcel by som sa spytat, kolko suborov .asm .c a .h ma ten Vas projekt v MplabX?

Ja napriklad mam jednoduchy projekt s cca. 7 subormi a rozdiel v
kompilacii na dvojjadrovom Celerone a i5 je temer zanedbatelny. Na
malych projektoch nema vyznam teda investovat do CPU. Rychlost je
zrejme alebo skor urcite dana nejakou sw-featurou alebo architekturou
Javy, MplabX a XC8 a to su este 32bitove applikacie. Na buduci rok by
mali byt uz aj v 64-bitovej verzii, aspon podla read.me poznamok.

Takze moja rada je, vyskusajte si najprv preklad toho Vasho projektu
na inom PC a porovnajte si vysledoky dlzky casu kompilacie.

Pokial sa pozeram do Embeded zalozky, tak tam je automaticka detekcia
poctu jadier defaultne zapnuta, aspon v MplabX 5.10.

A.