Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 22:34:12 CET 2019

No, to ještě udělám, dojdu tam a budu chtít sepsat nějaké lejstro, že nic
nemám.
Potřebuji něco do toho disputu.  Prodejce tam natípal 5 obrazovek trackingu
a já nemám nic.
Nakonec chápu i Ali, že je na straně prodejce, ale já jsem na tom bit. A
štve mě to.

Nikdy jsem nic podobného neřešil. A to už tam mám cca 800 nákupů.  Buď
zásilka nedorazila a tracking končil někde v Číně, a vrátili celou částku.
Pak to třeba za další měsíc dorazilo , tak jsem většinou prodejci tu částku
zaplatil - on udělal speciální odkaz s fiktivním zbožím a bylo to.
Nebo jsme se domluvili, že pošle znovu a pak to postupně dorazilo 2x. To se
také stávalo.
Nebo byl tracking neúplný a nikdo nic neřešil , během pár dnů vrátili
peníze a zboží už nikdy nedorazilo.

st 11. 12. 2019 v 22:22 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>