RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 11 22:22:09 CET 2019


Aha. No tak to je blbý, pokud to nemají v počítači i s adresou. Já myslím, že tyto zásilky by měli mít, ale jistý si nejsem. Trval bych na sepsání nějakého protokolu, že jsi zásilku nedostal.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, December 11, 2019 10:17 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Tam už jsem byl 2x jednou u přepážek, pak mě poslali k doručovatelům.  Podle toho trackovacího čísla nejsou schopni dohledat, ani kam zásilka šla,
Na jakou přesně adresu. Prostě tam nemají o tom nikde žádný záznam.
Ta paní u doručovatelek se opravdu snažila a viděl jsem, že dělala co mohla, ale nic nedohledala.
Ptala se mi, jestli se to vejde do schránky, tak jsem jí řekl, že ne, protože je tam jen úzký cca 2,5cm prostor pro vložení.
Pak také něco povídala o té duplicitě čísel, ale v tomto případě to nebude.
A když jsem chtěl nějaký doklad, abych to mohl postnout na Ali do sporu, tak mě řekla, že mi nedokáže dát žádný papír, nebo doklad, že jsem nic nedostal.


st 11. 12. 2019 v 22:09 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
Tak jestli jsi z Klatov, což jsi, jdi na poštu a zeptej se, kde je tvoje zásilka a jestli byla vydána proti podpisu, nebo ne. Pokud to je zásilka házená do schránky s písmenem L, pak není proti podpisu, tak se klidně mohla ztratit, protože pošťáci tyto trackované zásilky dávají bez podpisu. Dožaduj se na té své poště nějaké informace. Asi těžko ti dají nějaké potvrzení, že jsi ji nedostal, ale zkusit to můžeš.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz<mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, December 11, 2019 9:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
Subject: Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Moje zásilka je číslo:  PR047266099YP  a  ta samá zásilka má podle prodejce má i     LE044074259CN

 Dle výpisu by měla být doručená..   Jenomže jak dokázat že ne.



st 11. 12. 2019 v 20:11 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz<mailto:xlibor na tiscali.cz>> napsal:
Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a úspěšně.
Jednou byl podle trackingu doručeno do Lutína, kde opravdu nebydlím, podruhé bylo také doručeno ale nikde v trackingu nebylo žádné město. otevřel jsem spor, že zboží je sice doručené ale ne ke mě domů, že prodejce poskytl falešně číslo a že v trackingu není jediná zmínka o nějakém městě, šlo o 20dolarů.

šlo o RO408787111EE a AS917730374CN

Libor

Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba napsal(a):
Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":

•         Successful delivery

2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]

•         The consignment is being delivered.

•         Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku )
Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...
Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?


_______________________________________________

HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>

Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>

http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>
Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>
Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191211/da76d04c/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list