Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 22:26:46 CET 2019

Zkusím tam zítra zavolat, ale je to místo, kde jsem byl osobně.
Nechápu tu větu ..."je zásilka s trackingem, kterou si oni předělali na
obyčejnou".
To jako, že to byla doporučená zásilka a "někdo" ji předělal na
nedoporučenou - obyčejnou..?

Jinak u těch doručovatelů už jsem se ptal, co mám dělat, když jsem zásilku
neobdržel - prý to musí reklamovat ten odesílatel.
Ale zároveň dodala, že nic nevyreklamuje, neboť je to obyčejná zásilka.

st 11. 12. 2019 v 22:18 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>