<div dir="ltr">Zkusím tam zítra zavolat, ale je to místo, kde jsem byl osobně.<div>Nechápu tu větu ..."je zásilka s trackingem, kterou si oni předělali na obyčejnou". </div><div>To jako, že to byla doporučená zásilka a "někdo" ji předělal na nedoporučenou - obyčejnou..?</div><div><br></div><div>Jinak u těch doručovatelů už jsem se ptal, co mám dělat, když jsem zásilku neobdržel - prý to musí reklamovat ten odesílatel.</div><div>Ale zároveň dodala, že nic nevyreklamuje, neboť je to obyčejná zásilka.</div><div><br></div><div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 11. 12. 2019 v 22:18 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">





<div lang="CS">
<div class="gmail-m_3288500130150752492WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span>Ano, tak to je zásilka s trackingem, kterou si oni předělali na obyčejnou. Tam to funguje tak, že má sledovací číslo, ale doručovatel/ka ji hodí do schránky nebo předá osobně, když se do schránky
 nevejde, ale nic se nepodepisuje. Je na ní nalepeno písmeno L. Ta zásilka je evidovaná v jejich systému a doručovatel/ka ji pak označí jako doručenou, až se vrátí z pochůzky. Měli by dokázat zjistit, jestli byla doručována opravdu na tvé jméno a adresu. Zavolej
 sem:<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><a href="https://www.postaonline.cz/detail-pobocky/-/pobocky/detail/33900" target="_blank">https://www.postaonline.cz/detail-pobocky/-/pobocky/detail/33900</a><u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span>A zeptej se, jestli souhlasí jméno a adresa s tvými údaji. Zeptej se také, kdo ji kdy doručoval. A zeptej se, co máš dělat, když ti doručena nebyla.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>, <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> <b>On Behalf Of
</b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, December 11, 2019 10:11 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
<b>Subject:</b> Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Na poště mi sdělili, že to není doporučená, ale obyčejná zásilka a nic se v tomto případě nepodepisuje.<u></u><u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Asi mají pravdu, v tracku ( <a name="m_3288500130150752492_LE044074259CN-detail"><strong><span style="font-size:11.5pt;font-family:Helvetica,sans-serif;color:rgb(80,79,77)">LE044074259CN ) </span></strong></a> je: <span style="font-size:11.5pt;font-family:Helvetica,sans-serif;color:rgb(51,51,51)">Typ
 zásilky: <strong><span style="font-family:Helvetica,sans-serif">MZ-Obyč.z.</span></strong></span><u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.5pt;font-family:Helvetica,sans-serif;color:rgb(51,51,51)">Když zkusím jinou zásilku ( </span><a name="m_3288500130150752492_RU397038645NL-detail"><strong><span style="font-size:11.5pt;font-family:Helvetica,sans-serif;color:rgb(80,79,77)">RU397038645NL
 )</span></strong></a><span></span><span style="font-size:11.5pt;font-family:Helvetica,sans-serif;color:rgb(51,51,51)">, kterou jsem přebíral  proti podpisu, je tam: Typ zásilky: <strong><span style="font-family:Helvetica,sans-serif">RU</span></strong></span><u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal"> Pravda je, že některé zásilky normálně jsou ve schránce bez podpisu čehokoliv, jiné musím podepsat, než mi je dají.<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jak to jde ovlivnit při objednávce netuším.  U té první ( ta co nedorazila ) bylo poštovné 4 dolary a přišla jako obyčejná, u té druhé bylo  free shiping a přišla doporučeně proti podpisu...<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">R znamená doporučená, co to znamená RU nevím...<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">st 11. 12. 2019 v 21:56 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz" target="_blank">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">Obávám se že bude, ale jestli to někdo přebral tak to někdo musel podepsat (ten kus papíru se kterým vždycky přijedou)
<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Doručovací depo také souhlasí?<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Pokud ho někde skladují tak by tam měl být cizí podpis, asi bych reklamoval u ČP.<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Libor<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne 11.12.2019 v 21:26 Petr Zapadlo napsal(a):<u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
<p>A jste či nejste z Klatov?<u></u><u></u></p>
<p>Petr<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne 11.12.2019 v 21:20 Jan Kuba napsal(a):<u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
<div>
<p class="MsoNormal">Moje zásilka je číslo:  <span style="font-size:9pt;font-family:Arial,sans-serif;color:rgb(51,51,51)">
PR047266099YP</span>  a  ta samá zásilka má podle prodejce má i     <span style="font-size:10.5pt;font-family:Roboto;color:rgb(21,21,21);background:rgb(249,249,249)">
LE044074259CN</span> <u></u><u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-family:"Open Sans",sans-serif;color:black"> Dle výpisu by měla být doručená..   Jenomže jak dokázat že ne. </span><u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">st 11. 12. 2019 v 20:11 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz" target="_blank">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a úspěšně.<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jednou byl podle trackingu doručeno do Lutína, kde opravdu nebydlím, podruhé bylo také doručeno ale nikde v trackingu nebylo žádné město. otevřel jsem spor, že zboží je sice doručené ale ne ke mě domů, že prodejce poskytl falešně číslo
 a že v trackingu není jediná zmínka o nějakém městě, šlo o 20dolarů.<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">šlo o RO408787111EE a AS917730374CN<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Libor<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba napsal(a):<u></u><u></u></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
<div>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":
<u></u><u></u></p>
<p style="margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42pt;box-sizing:inherit">
<u></u><span style="font-size:10pt;font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7pt "Times New Roman"">        
</span></span></span><u></u>Successful delivery<u></u><u></u></p>
<p style="margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42pt;box-sizing:inherit">
2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]<u></u><u></u></p>
<p style="margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42pt;box-sizing:inherit">
<u></u><span style="font-size:10pt;font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7pt "Times New Roman"">        
</span></span></span><u></u>The consignment is being delivered.<u></u><u></u></p>
<p style="margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42pt;box-sizing:inherit">
<u></u><span style="font-size:10pt;font-family:Symbol"><span>·<span style="font:7pt "Times New Roman"">        
</span></span></span><u></u><span style="font-size:12pt;font-family:Arial,sans-serif;color:rgb(34,34,34)">Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se
 mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku ) </span><u></u><u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám? <u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale <u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<pre>_______________________________________________<u></u><u></u></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><u></u><u></u></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><u></u><u></u></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><u></u><u></u></pre>
</blockquote>
<p><u></u> <u></u></p>
</div>
<p class="MsoNormal">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><u></u><u></u></p>
</blockquote>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:12pt"><u></u> <u></u></p>
<pre>_______________________________________________<u></u><u></u></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><u></u><u></u></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><u></u><u></u></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><u></u><u></u></pre>
</blockquote>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:12pt"><u></u> <u></u></p>
<pre>_______________________________________________<u></u><u></u></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><u></u><u></u></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><u></u><u></u></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><u></u><u></u></pre>
</blockquote>
<p><u></u> <u></u></p>
</div>
<p class="MsoNormal">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><u></u><u></u></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>

_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>