Re: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 21:26:18 CET 2019

Ukáže , že je doručená:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=LE044074259CN#LE044074259CN-detail

Vypadá to, že pošta to asi opravdu doručovala, otázka je, zda to ztratila,
nebo doručila někomu jinému, nebo to někdo ukradl z doručovacího auta, nebo
já nevím co...
Na poště jsem byl, tam nemají informaci , kam ( na jakou adresu balíček šel
)  , ani ji neumí dohledat , ani neví kdo kdy ji doručoval.
V každém případě nejspíš prodejce bude v tom nevinně, ale já nemám zásilku
a Ali stojí proti mně  :-(