RE: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 11 20:07:13 CET 2019

A v trackingu je přesně co? Číslo zásilky?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, December 11, 2019 7:56 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":

·         Successful delivery

2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]

·         The consignment is being delivered.

·         Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku )
Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...
Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?