Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Prosinec 11 20:10:52 CET 2019

Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a úspěšně.
Jednou byl podle trackingu doručeno do Lutína, kde opravdu nebydlím,
podruhé bylo také doručeno ale nikde v trackingu nebylo žádné město.
otevřel jsem spor, že zboží je sice doručené ale ne ke mě domů, že
prodejce poskytl falešně číslo a že v trackingu není jediná zmínka o
nějakém městě, šlo o 20dolarů.

šlo o RO408787111EE a AS917730374CN

Libor