<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">
<div class="moz-cite-prefix">Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a
úspěšně.</div>
<div class="moz-cite-prefix">Jednou byl podle trackingu doručeno
do Lutína, kde opravdu nebydlím, podruhé bylo také doručeno ale
nikde v trackingu nebylo žádné město. otevřel jsem spor, že
zboží je sice doručené ale ne ke mě domů, že prodejce poskytl
falešně číslo a že v trackingu není jediná zmínka o nějakém
městě, šlo o 20dolarů.</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">šlo o RO408787111EE a AS917730374CN</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Libor<br>
</div>
</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRP1JfJr7NsvM5VaiwaYdVj6ajW9Nr5NKA+n4T9BwyPN6g@mail.gmail.com">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div dir="ltr">
<div dir="ltr">
<div dir="ltr">Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci,
25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani
po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor, v zápětí byl
tracking "kompletní":
<ul class="gmail-ship-steps"
style="box-sizing:inherit;margin:0px;padding:0px;list-style:none;color:rgb(153,153,153);font-family:tahoma,arial,"Helvetica
Neue","Hiragino Sans
GB",STHeitiSC-Light,"microsoft
yahei",sans-serif;font-size:12px">
<li class="gmail-step"
style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px">
<p
style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">Successful
delivery</p>
<p
style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">2019-12-03
10:50:00 [Czech Republic]</p>
</li>
<li class="gmail-step"
style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px">
<div class="gmail-icon-con"
style="box-sizing:inherit;width:8px;height:8px;border-radius:50%;background:rgb(204,204,204)"><span
class="gmail-iconfont"
style="box-sizing:inherit;color:rgb(255,255,255);font-family:iconfont"></span></div>
<p
style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">The
consignment is being delivered.</p>
</li>
<li class="gmail-step"
style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px">
<p
style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3"><span
style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small;color:rgb(34,34,34)">Aliexpress
se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je
zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku
ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky
stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku
) </span></p>
</li>
</ul>
<div>Jak to řešit? Ali chce potvrzení z poštovního úřadu,
že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat
posílající. A že ji měl poslat doporučeně. Jak mám chtít
doklad o něčem co nemám? </div>
<div>Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky
proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v
těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...</div>
<div>Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale </div>
<div>Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?</div>
</div>
</div>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>