Re: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Prosinec 11 21:18:51 CET 2019

Když hodíte číslo do cpost.cz tak ukáže co? V trackingu je vidět město
kam se doručuje, pokud je to fake zásilka, tak to bude jiné město.

To pak stačí v dispute pastnout a alespoň mě to několikrát uznali.

Petr