Re: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 21:11:30 CET 2019


Kompletní jsem myslel tím, že je ukončený doručením:


   -


   Successful delivery

   2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]
   -

   The consignment is being delivered.

   2019-12-03 00:00:00 [33900]
   -

   The consignment left the logistics hub.

   2019-12-02 00:00:00 [22200]
   -

   Departure from inward OE.

   2019-11-28 00:00:00 [22000]
   -

   Processed at Transit Facility

   2019-10-24 01:50:00 [DEFRAA, Germany]
   -

   Shipped by air

   2019-10-23 16:59:00 [Hong Kong]


st 11. 12. 2019 v 20:05 odesílatel Zdenek <zdej na atlas.cz> napsal:

> Nerozumím tomu kompletnímu trackingu. To se prodejci podařilo zfalšovat
> evidenci dopravce?
>
> Případně zkuste více služeb zobrazujících tracking a doložit jejich
> záznamy.
>
>
>
> Shodou okolností jsem byl nedávno v podobné situaci. Podle trackingu byl
> balík asi 4 týdny v letadle z Číny. Psal jsem prodejci, jestli je to
> normální. Odpověděl, že se to stává a že mi prodlouží ochrannou lhůtu o 2
> týdny. Nakonec se balík objevil v CZ a během pár dní byl doručen. Trochu
> mne překvapilo, že balíky poslané přes CN post jsou doručované bez podpisu
> o převzetí. Tím se poněkud zvyšuje riziko nedodání…
>
>
>
> *From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Jan
> Kuba
> *Sent:* Wednesday, December 11, 2019 7:56 PM
> *To:* HW-news
> *Subject:* OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila
> zásilku...
>
>
>
> Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné....
> tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený
> spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":
>
> ·         Successful delivery
>
> 2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]
>
> ·         The consignment is being delivered.
>
> ·         Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je
> zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu
> jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN
> zásilku )
>
> Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali,
> ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat
> doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
>
> Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK,
> většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl
> nekomlpetní...
>
> Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
>
> Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191211/f538d64f/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list