Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Prosinec 10 16:16:22 CET 2019

Dodatok:
pripadne si kupte ine zapalovacie trafo, napr:
http://www.avelmak.sk/index.php?pg=srch&vyraz=zapal%20tra
http://www.avelmak.sk/index.php?lm=467&pg=det&article=69579

ten ma tiez dva vystupy (aj ked vy potrebujete len jeden) a skusit to s nim.

Richard Kaliciak