Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Prosinec 10 15:56:04 CET 2019

No právě to je to co nechápu. V tom kotli je jen kabel z vývodu 1 na tu
svíčku. Druhý pól svíčky je na kostru. Ten konektor 2 byl v kotli
nezapojený. Takto to bylo z výroby a kotel takto fungoval.

Takto jsem to teď měřil. Mezi 1 - 2 měřák a do primáru DC 3V impulsně a nic
to nedělá. Ručička se trochu hýbe na rozsahu 2,5V. Ten MP je normálně
funkční. Ještě jsem teď měřil vypájený C105 a má 0,78uF což odpovídá.

HP