Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 10 09:58:35 CET 2019

Jestliže je mezi vývody 1 a 2  těch 650R, pak bude druhá cívka mezi
těmito vývody.  Nechybí vám kabel z vývodu 2 na zem?

Zkuste vzít váš měřák a zapojit ho mezi 1 a 2, a  do primáru pustit
napětí z třeba 2V.

Co to udělá?

Petr