Spinac osvetlenia - Fire control line

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Pondělí Prosinec 9 11:44:08 CET 2019

U nás v domě teď namontovali nějaká nová světla, která asi mají podobné
snímače. Tlačítka na schodišťový automat jsou zrušená a světla jsou trvale
napájená. Funguje to skvěle, světlo u výtahu se rozsvítí ještě když jsem za
rohem na chodbě. Oproti PIR čidlům, která jsem měl možnost poznat, je to
úplně jiná liga.
Jen mám teď neustálou touhu jedno světlo sundat a podívat se dovnitř, ale
při mém štěstí, mě u toho někdo uvidí a bude si myslet, že chci světlo
ukrást.

PK

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 12. 2019 11:30:27
Předmět: Re: Spinac osvetlenia - Fire control line
"Chem to pouzit preto, lebo je to udajne schopne snimat aj cez urcite
materialy (udavaju az 15cm stenu).
Z estetickych dovodov to planujem vlozit do tienidla lampy vonkajsieho
osvetlenia. Svietidlo ma ale kovovu mriezku, tak... je to pokus. Preto
to manualne ovladanie asi pride vhod.
https://www.mall.sk/vonkajsie-svietidla/philips-vonkajsie-svietidlo-17182-93
-16
Nikdy som neinstaloval PIR sensor. Poznam ich len ako uzivatel. Tak
neviem ci budem vediet porovnat.

Dňa 9.12.2019 o 10:06 DeeJay napísal(a):