Spinac osvetlenia - Fire control line

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Prosinec 9 11:29:55 CET 2019

Chem to pouzit preto, lebo je to udajne schopne snimat aj cez urcite
materialy (udavaju az 15cm stenu).
Z estetickych dovodov to planujem vlozit do tienidla lampy vonkajsieho
osvetlenia. Svietidlo ma ale kovovu mriezku, tak... je to pokus. Preto
to manualne ovladanie asi pride vhod.
https://www.mall.sk/vonkajsie-svietidla/philips-vonkajsie-svietidlo-17182-93-16
Nikdy som neinstaloval PIR sensor. Poznam ich len ako uzivatel. Tak
neviem ci budem vediet porovnat.

Dňa 9.12.2019 o 10:06 DeeJay napísal(a):