Spinac osvetlenia - Fire control line

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 9 15:36:43 CET 2019

Mam radarove svetlo na garazi, ale som sklamany. Bud sa rozsvecuje furt alebo skoro vobec (podla nastavenia). Mozno je problem ze sa k nemu priblizujem skoro v osi tak ma nevidi. Cez dazd sa zazina furt sam. Jedina vyhoda ze tam nespati senzor.

Dňa 9. decembra 2019 11:44:08 SEČ používateľ "Pavel Kratochvíl" <kratochvil na seznam.cz> napísal: