Re: kilo(gram) u? není kilo(gram)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Prosinec 8 21:31:51 CET 2019

V korporátu, či velké firmě, je ke změnám odpor.
To by musel být zlepšovák šetřící tisíce eur, aby se použil.
Kvůli nějakým měřákům by se musela předělávat směrnice...
Už tak tam jsou blbosti příčící se rozumu, ale nikdo to nespraví, protože
by to zase musel podepsat generální ředitel, jeho zástupce, ředitel výroby,
... tak se to nechává tak.
Karel