Re: kilo(gram) u? není kilo(gram)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 7 16:18:36 CET 2019

U nas to tak tez je, problem byl, kdyz jsem si jedno takove meridlo ( meric
urovne opt. vykonu ) koupil.  Proto, abych nemel skodu a hlavne nejake
papirovani, kdyz me treba vykradou vozidlo, atd.
Jenomze ja jsem si na nej nalepil korekcni tabulku a to uz se auditorum
nelibilo. Kdyz jsem jim rekl, ze je stejne muj, tak zase byla spatne ta
nalepka informativni meridlo - firma.
Jinak upravy o techto meridlech nepodlehajicich kalibraci se resi uz delsi
dobu a pekny souhrn je zde:
https://www.mmspektrum.com/clanek/pracovni-meridla-nepodlehajici-periodicke-kalibraci.html