Re: kilo(gram) u? není kilo(gram)

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Prosinec 7 09:51:44 CET 2019

Polehčující okolnost je, že to nedělají schválně. Je zase určitě
péruje auditor přes ISO nebo něco podobného, případně rovnou státní
orgány. Sám vím o případu, kdy květinářství dostalo pokutu od jakési
inspekce za to, že neměli nálepku o kalibraci na ocelovém metru, který
používali při prodeji stuh. Asi se inspekce bála, že se metr od jeho
koupě o deset centimetrů samovolně smrsknul.

Aleš Procháska