Re: kilo(gram) u? není kilo(gram)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 7 15:16:30 CET 2019

A není to trochu nevyužitá příležitost?
Já ty současné korporátní principy práce neznám, ale představuju si to
jako něco, co jsem znal ze znárodněného průmyslu za totáče.
Tak snad i dnes funguje něco jako "zlepšovací návrh", s následnou odměnou.

Měřák doma snad potřebuje každý, v nejhorším je možné je rozdat po
kamarádech a příbuzenstvu.
Zlepšovací návrh na pravidelné vyřazování a nákup nových měřáků, kde
nákupní cena je nižší než cena kalibrace, by mohl být po zásluze odměněn.
A cesta, jak ty "ekologicky likvidované" měřáky následně dostat domů se
jistě najde. V nejhorším ze cenu 50% ztrát - šábnout se půl na půl s
někým, kdo má to správné razítko. Ale šlo by to asi i třeba formou
odprodeje nevyužitelného materiálu za 1 Kč a podobně.

PL