Re: Superkondenzátory zkušenosti

Sobota Srpen 31 18:36:05 CEST 2019

K tem autum - je to slozitejsi, SS je jen jedna cast problemu, nakonec
kdo ho nevypina. Ale moderni auta schvalne nenabijeji baterku na 100 %
aby usetrily mg CO2, do baterky pak tlaci velky proud pri brzdeni
motorem. Pokud nekdo dava casto neutral misto brzdeni motorem, ma
problem s baterkou. Jinak me AGM vydrzela 6 let a drzela by furt, koupil
jsem novou jen pro sichr a ze stare udelal powerbanku k lednici v kufru.
Nova stala necele 3 kkc, coz mi neprijde nejak moc. Ve specialce teda za
ni chteli asi 7 a jeste 2 litry za vymenu kterou popisovali jako problem
srovnatelny s pripravou raketoplanu ke startu... Asi u VW, u opla jsem
ji normalbne vymenil a tvari se spokojene jak auto tak baterka.