Re: Superkondenzátory zkušenosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Srpen 31 11:01:51 CEST 2019

Ja jsem si supercap 100F privezl z Holic. Byl pouzity, vyletovany za 100
kc. Svod cca 1,5mA na zdroji byl cely den.  Udelal jsem par pokusu a mereni
a nevim k cemu by mi to poslouzilo. Vzhledem k tomu svodu je nejake
smysluplne vyuziti omezene.. Co se tyce novych autobaterii ve vozech s
start-stop, je zivotnost bidna. U aut co mame  ve firme uz po roce provozu
jsou u nekolika aut vymenene - odesly. Dobijeni probiha jen pri brzdeni
motorem (kvuli emisim, jak jinak) baterie trpi. A cena techto bat. pro
start-stop   je oproti normalnim snad dvojnasobna.