Re: Superkondenzátory zkušenosti

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 31 10:25:14 CEST 2019

Dival jsem se na ceny tech kondu...to vyjde draz nez nova baterka ne? A
ty autobaterky se stejne po sesti letech rozpadnou tak jak tak..

Jinak, abych jen nemlatil prazdnou slamu...kdysi jsem mel superkond u
nejakeho RTC...take to zralo jak prokopnute...pak jsem se ale docetl, ze
ty kondy se musi pomerne dost dlouho formovat DC proudem a do te doby
proste maji svod. Jak je to dnes ale netusim. Vzhledem k tomu velkemu
narustu kapacity proti tem predchozim to muze trvat treba dost dlouho.

RV