<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">K tem autum - je to slozitejsi, SS je
      jen jedna cast problemu, nakonec kdo ho nevypina. Ale moderni auta
      schvalne nenabijeji baterku na 100 % aby usetrily mg CO2, do
      baterky pak tlaci velky proud pri brzdeni motorem. Pokud nekdo
      dava casto neutral misto brzdeni motorem, ma problem s baterkou.
      Jinak me AGM vydrzela 6 let a drzela by furt, koupil jsem novou
      jen pro sichr a ze stare udelal powerbanku k lednici v kufru. Nova
      stala necele 3 kkc, coz mi neprijde nejak moc. Ve specialce teda
      za ni chteli asi 7 a jeste 2 litry za vymenu kterou popisovali
      jako problem srovnatelny s pripravou raketoplanu ke startu... Asi
      u VW, u opla jsem ji normalbne vymenil a tvari se spokojene jak
      auto tak baterka.<br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 31.08.2019 v 11:01 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwROoLLg-6o0pYTTMYjwVVzuWYqCpKzQoTrdZ5b5Qnd8bew@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      Ja jsem si supercap 100F privezl z Holic. Byl pouzity, vyletovany
      za 100 kc. Svod cca 1,5mA na zdroji byl cely den.  Udelal jsem par
      pokusu a mereni a nevim k cemu by mi to poslouzilo. Vzhledem k
      tomu svodu je nejake smysluplne vyuziti omezene.. Co se tyce
      novych autobaterii ve vozech s start-stop, je zivotnost bidna. U
      aut co mame  ve firme uz po roce provozu jsou u nekolika aut
      vymenene - odesly. Dobijeni probiha jen pri brzdeni motorem (kvuli
      emisim, jak jinak) baterie trpi. A cena techto bat. pro
      start-stop   je oproti normalnim snad dvojnasobna.  <br>
      <br>
      sobota 31. srpna 2019 Admin HWnews <<a
        href="mailto:hwnews@cncnet.info" moz-do-not-send="true">hwnews@cncnet.info</a>>
      napsal(a):<br>
      <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
        .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dival jsem se
        na ceny tech kondu...to vyjde draz nez nova baterka ne? A ty
        autobaterky se stejne po sesti letech rozpadnou tak jak tak..<br>
        <br>
        Jinak, abych jen nemlatil prazdnou slamu...kdysi jsem mel
        superkond u nejakeho RTC...take to zralo jak prokopnute...pak
        jsem se ale docetl, ze ty kondy se musi pomerne dost dlouho
        formovat DC proudem a do te doby proste maji svod. Jak je to
        dnes ale netusim. Vzhledem k tomu velkemu narustu kapacity proti
        tem predchozim to muze trvat treba dost dlouho.<br>
        <br>
        RV<br>
        <br>
        Dne 31.08.2019 v 9:34 AZe napsal(a):<br>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
          .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
          Odlehčení baterie při startu, start s vybitou baterií...<br>
          aze<br>
        </blockquote>
        ______________________________<wbr>_________________<br>
        HW-list mailing list  -  sponsored by <a
          href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
        <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
          moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
        <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
          target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
      </blockquote>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>