<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">K tem autum - je to slozitejsi, SS je
jen jedna cast problemu, nakonec kdo ho nevypina. Ale moderni auta
schvalne nenabijeji baterku na 100 % aby usetrily mg CO2, do
baterky pak tlaci velky proud pri brzdeni motorem. Pokud nekdo
dava casto neutral misto brzdeni motorem, ma problem s baterkou.
Jinak me AGM vydrzela 6 let a drzela by furt, koupil jsem novou
jen pro sichr a ze stare udelal powerbanku k lednici v kufru. Nova
stala necele 3 kkc, coz mi neprijde nejak moc. Ve specialce teda
za ni chteli asi 7 a jeste 2 litry za vymenu kterou popisovali
jako problem srovnatelny s pripravou raketoplanu ke startu... Asi
u VW, u opla jsem ji normalbne vymenil a tvari se spokojene jak
auto tak baterka.<br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 31.08.2019 v 11:01 Jan Kuba
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwROoLLg-6o0pYTTMYjwVVzuWYqCpKzQoTrdZ5b5Qnd8bew@mail.gmail.com">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
Ja jsem si supercap 100F privezl z Holic. Byl pouzity, vyletovany
za 100 kc. Svod cca 1,5mA na zdroji byl cely den. Udelal jsem par
pokusu a mereni a nevim k cemu by mi to poslouzilo. Vzhledem k
tomu svodu je nejake smysluplne vyuziti omezene.. Co se tyce
novych autobaterii ve vozech s start-stop, je zivotnost bidna. U
aut co mame ve firme uz po roce provozu jsou u nekolika aut
vymenene - odesly. Dobijeni probiha jen pri brzdeni motorem (kvuli
emisim, jak jinak) baterie trpi. A cena techto bat. pro
start-stop  je oproti normalnim snad dvojnasobna.  <br>
<br>
sobota 31. srpna 2019 Admin HWnews <<a
href="mailto:hwnews@cncnet.info" moz-do-not-send="true">hwnews@cncnet.info</a>>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dival jsem se
na ceny tech kondu...to vyjde draz nez nova baterka ne? A ty
autobaterky se stejne po sesti letech rozpadnou tak jak tak..<br>
<br>
Jinak, abych jen nemlatil prazdnou slamu...kdysi jsem mel
superkond u nejakeho RTC...take to zralo jak prokopnute...pak
jsem se ale docetl, ze ty kondy se musi pomerne dost dlouho
formovat DC proudem a do te doby proste maji svod. Jak je to
dnes ale netusim. Vzhledem k tomu velkemu narustu kapacity proti
tem predchozim to muze trvat treba dost dlouho.<br>
<br>
RV<br>
<br>
Dne 31.08.2019 v 9:34 AZe napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
OdlehÄŤenĂ baterie pĹ™i startu, start s vybitou bateriĂ...<br>
aze<br>
</blockquote>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>