Re: Mikroměniče pro soláry

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 31 10:37:54 CEST 2019

No ja nakonec to stejne rozdelim...vlastni MPPT regulator, ktery bude
mit jen par parametru a nebude se starat o nic jineho nez jak kocirovat
panel. A pak vlastni desku powerrouteru, ktera bude ridit co kam ma tect...
Ma to jedinej duvod a to, ze v pripade pouziti vice zdroju energie do
ostrova potrebuji tech regulatoru vic, ale powerrouter musi byt jen jeden.

RV