Re: Algoritmus - text společný všem prvkům pole

Miro su as5sgm na gmail.com
Středa Srpen 28 23:24:15 CEST 2019

Zobrat prve slovicko a dat ho vyhladat v dalsom riadku ak sa tam nachadza
zvysit pocitadlo. Ak je pocitadlo na konci suboru rovne poctu riadkov tak
je to klucove slovo. A pokracovat dalsim slovom.
Staxi