Re: Algoritmus - text společný všem prvkům pole

Miro su as5sgm na gmail.com
Středa Srpen 28 23:29:50 CEST 2019

Este som zabudol staci prejst prvy riadok, pretoze ak nieje v prvom riadku
tak nesplna poziadavku spolecnej frazy.
Ako to je s moznosti funckii na case sensitive netusim ale aj to sa da
zakomponovat "pracne" do algoritmu

Miro.