Algoritmus - text společný všem prvkům pole

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Srpen 28 22:34:44 CEST 2019

Zdravím a potřeboval bych poradit s menším zádrhelem:

Mám pole, které obsahuje podobné texty. Např.

Kód:

Hadice tlaková
Hadice tlaková 1/2
Tlaková hadice 566789
Tlaková hadice 577898
Tlaková silná hadice 45677

atd ...

Nebo:
Kód:

Elektrolytický kondenzátor nippon 47uF 100V
Elektrolitycký kondenzátor nippon 1000uF 35V
Elektrolitycký kondenzátor nippon 9767898 4700uF/25V
Elektrolitycký kondenzátor nippon 567788
5667 1000uF 25V Elektrolitycký kondenzátor nippon
220uF50V Elektrolitycký speciální kondenzátor nippon

atd ....

a chtěl bych z toho dostat frázi, která je společná všem prvkům. V tomto
případě by to byla fráze " tlaková hadice" a "elektrolitycký kondenzátor
nippon" tuto frázi ale předem neznám. A nevím ani jak bude dlouhá. Stringy
v poli frází mohou začínat nebo nemusí, může být i uprpstřed stringu a
klidně i rozdělená dalšími slovy.

Jak by jste na to šli?
Díky za nakopnutí.

Píšu to v php, ale jde mi spíše o obecný algoritmus. Hraju si s tím od
rána. Nejdříve jsem to zkoušel předávat pi stranách po slovech, pak
postupně probublávat po 0+i slovech. Uspokojivý výsledek jsem ale  nedostal.

Musí to ale přece jít.

Díky,

HP