RE: Mikroměniče pro soláry

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Srpen 27 21:59:32 CEST 2019

Par lidi uspesne prodlouzilo tu sondu modreho Grid free, beznym stinenym kabelem.
Cokoliv s elektromerem na MODBUSu, nebo ethernetu bude pomale a muzou byt pretoky.
Tzn je riziko ze az da dodavatel 4Q el mer, tak muze byt problem s pretoky.

Idealne probrat na mypower.cz

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Dienstag, 27. August 2019 21:48
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Mikroměniče pro soláry

Zdravím,

chci se zeptat, uvažuji instalaci pár solárů na střechu dílny - na pokrytí bazální spotřeby baráku. Nedělám si ambice být naprosto soběstačný a dimenzovat měnič na 3 fáze celý maximální příkon domu. To se mi jeví jako blbost, spíše bych chtěl "vynulovat" odběr trvale zaplých spotřebičů.

  Ideálně bych potřeboval měniče, které umí regulovat výkon aby přetoky do sítě byly nulové. A dále by mi vyhovovalo, kdyby se proudová sonda mohla připojit na delší vzdálenost a nebo ideálně po ethernetu :-)

Musím říci, že výběr v mikroměničích je prakticky nulovej, našel jsem jen GridFree. Ty mají ale nevýhodu v tom, že sonda může být nejdále cca
5 metrů což mi nevzhovuje.

Existuje někde bohatší výběr?

Díky

Petr