Re: Mikroměniče pro soláry

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Srpen 28 09:48:30 CEST 2019

Doporučuji si vyřídit papíry na mikrozdroj, do 10kW je to bez potřeby
licence. Dostanete pak kvadraturní elektroměr a povolené přetoky. Problém
je, že když selže to řešení které k mikroměničům doporučují (proudová relé
atd) normální elektroměr změří přetok jako spotřebu. Nehledě na pokuty
které za to hrozí.

Já jsem to řešil tak, že mám RCT power storage 3fázový, ten má svoje měření
na každé fázi a krásně to moduluje podle potřeby asymetricky mezi fáze.
Většinu přetoků zachytí wattrouter který za tím ještě mám - tím nahřívám
TUV a akumulačku. A zbytek hold přeteče ven do sítě.

Ale to jste asi nechtěl slyšet :-)

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz