Mikroměniče pro soláry

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 27 21:48:09 CEST 2019

Zdravím,

chci se zeptat, uvažuji instalaci pár solárů na střechu dílny - na
pokrytí bazální spotřeby baráku. Nedělám si ambice být naprosto
soběstačný a dimenzovat měnič na 3 fáze celý maximální příkon domu. To
se mi jeví jako blbost, spíše bych chtěl "vynulovat" odběr trvale
zaplých spotřebičů.

  Ideálně bych potřeboval měniče, které umí regulovat výkon aby přetoky
do sítě byly nulové. A dále by mi vyhovovalo, kdyby se proudová sonda
mohla připojit na delší vzdálenost a nebo ideálně po ethernetu :-)

Musím říci, že výběr v mikroměničích je prakticky nulovej, našel jsem
jen GridFree. Ty mají ale nevýhodu v tom, že sonda může být nejdále cca
5 metrů což mi nevzhovuje.

Existuje někde bohatší výběr?

Díky

Petr