STM32CubeIDE - zkusenosti

Pátek Srpen 16 12:08:39 CEST 2019

S temito vlastnostmi nemam problem, zdrojaky generuju z designu znovu
casto (zmena nejakeho nastaveni nebo nova verze baliku firmware),
vlastni soubory mam v extra adresarich a kooperace funguje skvele. V
klidu muzu migrovat i mezi ruznymi prostredimi,vygeneruju znovu projekt
do cisteho adresare, dokopiruju vlastni adresare,  zmenim nastaveni
projektu, upravy delam jen v main.c takze ten pokud je nutno doladim
(ale neni skoro nikdy potreba, sekce USER CODE BEGIN-END pomohou vyresit
spoustu uzivatelskych uprav).
Co se zmenilo je to, ze MX znovu generuje soubor .cproject a nezohledni
provedene zmeny - to predchozi samostatny CubeMX nedelal, aspon ve
verzi, kterou jsem pouzival. Takze ted postupuju tak, ze si udelam
zalohu souboru .cproject, vygeneruju soubory, zavru projekt, zkopiruju
zpet, otevru projekt. No stve to.
Aby to nebylo tak jednoduche, vcera se mi zdalo, ze to soubor nastaveni
projektu neprepisuje, dnes ho to zas prepisuje - ale zase nevim, co se
zmenilo krome toho, ze jsem znovu spustil IDE.

Jinak musim ocenit STM, ze na SW skutecne intenzivne pracuje a nove
verze vseho jsou kazdou chvilku, spousta problemu byva case odstranena,
doufam, ze se podari doladit i toto prostredi. Mozna nekomu princip
nesedi ale myslim, ze doba uz je takova, ze pouzivat konfigurator a HAL
neni nic zavrzenihodneho, na windows uz taky nikdo asi nepise vlastni
kod pro nakresleni ramecku okna nebo driver serioveho portu, pouzije se,
co je hotove.