STM32CubeIDE - zkusenosti

Pátek Srpen 16 12:33:08 CEST 2019

Jeste vysledek dalsich testu
- zmene souboru .cproject zabrani nastavit ho jako R/O, dokonce to pri
generovani souboru nevyhodi zadnou chybu. Bohuzel se zadna chyba
nehlasi, ani pokud se zmena v nastaveni provede rucne,projekt se zavre,
otevre a je vse je pri starem. Je na to potreba myslet, jinak to zatim
vypada jako docasne reseni.
- Kdyz se spusti externi CubeMX, tak to zda se nedela problemy, soubory
se normalne vygeneruji (pouziva stejny FW pack samozrejme) a soubor
.cproject se neprepise. Vysledek prekladu je stejny. Taky asi trosku reseni.