STM32CubeIDE - zkusenosti

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Srpen 16 11:38:08 CEST 2019

Nepřišel jsem na to, jak mu podstrčit starší projet i vygenerovanými drivery aby je akceptoval. Ono nejde (dle
dokumentace) ani měnit výsledná architektura. Nevím jak mu mám říci aby používal soubor pro linker, tam kde ho mám já a ne
kam ho dal on.
Je to produkt moderní doby: Tak to bude je to dané :-(

Musel jsem založit nový IDE projekt, vybrat procesor, promazat nové adresáře a soubory a nechal vše při starém. Jde to
přeložit pomocí vlastního makefile, a ladit. A víc vlastně nepotřebuji, instaloval jsem to jen kvůli ladění. Editor to má
mizerný, prostředí nepohodlný a nepřehledný. Pro mne.

Je sice skvělé, že to umí jednoduše importovat makefile projekt, ale už tam není možnost mu přiřadit procesor, který má
ladit. Kdyby někdo přišel na to jak, jsem jedno ucho :-)

Pro nové projekty použitelné, jen se musíte smířit s tím, že adresářová struktura a názvy souborů jsou dané. Možná to
ještě dotáhnou :-)

Zatím máte možnost používat generátor driverů externí nebo z tohoto projektu. Jaksi nejsou zcela kompatibilní.