STM32CubeIDE - zkusenosti

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pátek Srpen 16 10:50:33 CEST 2019

ja se na to teprve chystam. doufam ze to nezprasili zamerne, ale je to
treba jen chybka. dosud jsem totiz pouzival (k)atollic truestudio k
(celkem) spokojenosti a toto by mel byt jeho nastupce... tak snad to neni
dalsi z rady novodobych produktu, ktery se po "vylepseni" stava
nepouzitelnym ...

ataman

pá 16. 8. 2019 v 8:57 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>