FPGA/CPLD, bolo: Pulzny generator

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 15 10:42:54 CEST 2019

Praveze ano. Aplikacia, ktoru mam na starosti v LHC funguje presne
takto. Som na hrane a casovanie, kedy mi data vyliezaju z FPGA musi byt
presne na urovni 100ps. Spracovanie dat z 10Gsps AD prevodnikov je tiez
'na hrane'. A este to musis urobit tak, aby to bolo stabilne s teplotou
a casom.
Ver mi, s prostriedkami a dokumentaciou ktore su k dispozicii sa to da
pohodlne a opakovatelne urobit. A vysledok bude vzdy rovnaky aj ked 10
krat prekompilujes FPGA. Len sa musis naucit spravne metody :-)