Požkozený videosoubor - oprava?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Srpen 14 09:14:42 CEST 2019

Zdravím,
  ano, je to tak. Stejný postup jsem zopakoval na Linuxu, pak přímo
přehrával tu .h264, mplayer i ffplay to hraje, takže další konverze do
mp4 (která to mohla potenciálně pokazit) nebyla třeba, ale skutečně to
umře vysoko nad vodou, když vaše skupinka je již dosti daleko. Je
otázkou, zda ten buffer je tak velký, že by nebyl vidět ani začátek
pádu, nebo třeba zda tam nedošlo k nějakému problému s napájením, který
by způsobil crashnutí kamery ještě před úplným začátkem toho pádu... To
už se asi nedozvíme.
  Pavel