Re: Požkozený videosoubor - oprava?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Srpen 13 22:50:59 CEST 2019

Zkusil jsem to, videl jsem to, ma to 2:01 a je tam videt prd - proste to
odstartuje, chvili to lita nad vodou, pak je videt, jak si na to mavate
a nejaka dama vas natira kremem a to je vsechno. Dalo se cekat, ze ten
buffer z okamziku nehody se uz neulozil.

djifix.exe DJI00274.MP4
stisknout D (1080i)
ffmpeg -i DJI00274-repaired.h264 -c copy huhu.mp4

http://djifix.live555.com/

j.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>