Re: Požkozený videosoubor - oprava?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Srpen 26 22:34:41 CEST 2019

Ahoj Pavle,
Ten tvůj rozbor je přesný - já jen upřesním to, že šlo o variantu, kdy
Phantom ztratil napájení ještě mnohem dříve před pádem.
Ten pád do vody nakonec nebyl fatální tak, jako kdyby spadnul na zem.
Rozebral jsem ho, vypral čistou vodou , vysušil a zase je funkční ( kromě
baterie , v elekrtronice baterie  se to speklo  )
Nevím jestli je to díky impregnaci nanoprotect sprejem před časem, když
jsem Phantoma měl rozebraného nebo štěstí, ale udělal jsem další pokus s
tím jak dlouhý je buffer toho videa. Při chodu kamery jsem vyrval baterii a
nenahraje se na kartu cca poslední sekunda.
Usuzuji tedy, že ke ztrátě napájení došlo už nějakou před havárií - soudím
tak dle ukončení záznamu vysoko nad vodou nějakých 5-10 sekund před
vlastním utopením.

Jindroush  byl první, kdo dal dohromady ten videozáznam, náleží mu flaška
tak, jak jsem slíbil. Tedy když mi pošle adresu :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>