anténní zásuvka s pásmem DAB

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Srpen 7 14:53:16 CEST 2019

Dobrý den,

zatím opatrně, ale už existují i u nás. Třeba
https://www.omko.cz/zasuvka-koncova-alcad-bm-111-tv-dab-1db/
https://www.antenex.cz/televizni-zasuvky/c129.html
DAB se v kabelových rozvodech moc nevyskytuje, takže tomu odpovídá
aktivita výrobců. To spíš rádia končí v balících televizních kanálů.
Remultiplexer ho poskládá a TV modulátor už stejně je. Jen se musí
přijímat přes TV. I samotný DAB modulátor je unikát a nesmyslně
drahý. Tak za polovinu by se dal nasadit.
V zásuvce je obvykle pásmová propust na VKV a TV výstup je často bez
jakéhokoli frekvenčního omezení. Přeladění by dopadlo spíš jako
přestavba na dolní propust. Ani nemusí být nějak ostrá.

Zeman